Sivut

lauantai 23. heinäkuuta 2011

Konad m57

Ohhohh..Onpas taas vierähtäny melkein viikko, eikä ole tänne tullut kirjoitetuksi : | Ehkä se osittain johtuu töistä ym muusta kiireestä!

Olen kuitenkin yrittänyt kuvata sitä videota, mutta se ei vaan onnistunut, sillä kamerassa ei riittänyt muisti : / Videon teen sitten, kun olen ladannut kuvat koneelle, eli silloin kun siihen on aikaa, jotta saan lisää muistia kameraani : )!

Nyt kynsiin, olen 'ollut' koko viikon samoilla kynsillä (melkein), sillä pidin niistä, ja ne pysyivätkin aika hyvin. Tänään tosin voisin tehdä jotkut uudet, sillä pitäisi putsata nuo, ja siistiä kynsiä vähäsen, sillä ne ovat katkeilleet jonkin verran : o En tosin tiedä mistä katkeilu johtuu, mutta jospa ne siitä vahvistuisivat, kun meinaan viettää loppupäivällä aikaa rutkasti niiden hoitamiseen  :)



Eli tällaset. Aluslakan päälle laitoin valkoista, ja sitten konadoisin seepra kuviot laatasta m57, leimaus lakkana käytin Dependin sävyä #54.

Kuva käytetyistä lakoista:



Viikolla kävin Seppälässä, josta mukaani tarttui uudenlainen kynsilakan poistoaine!


Eli siis purkin sisällä on sieni, johon upotat sormesi ja pyörittelet siellä vähän aikaa, ja kynsilakka on poissa. Se on toosi kätevä! Suosittelen hankkimista, jos vaan näette tälläisia jossakin! : )

Ostin uuden lakankin, mutta enpä tietenkään muistanut kuvata sitä! : ) Ensi kerralla sitten!

1 kommentti:

Passion for Nails/Suvi kirjoitti...

Mä niin toivon et löydän kans tommosen jostain, mun mielestä toi on niin kätevä kun mulla on toi Bulgariasta ostettu :)